Perarin Logo SVG
perarin-plus-Warranty

اپلیکیشن انتقال تصویر داهوا DMSS

پرارین / پشتیبانی فنی / دانلودها

محصولات داهوا

Dahua Mobile DMSS

سازنده : Hangzhou CE-soft Technology Co., Ltd

نسخه : 1.99.803

سایز : 98 مگابایت

آخرین بروزرسانی :

2024 July 1

امتیاز :

اپلیکیشن انتقال تصویر داهوا DMSS

جهت مشاهده تصویر دوربین‌های نصب شده در تلفن همراه

اپلیکیشن DMSS کارایی مدیریت امنیت شما را بهبود می‌بخشد. شما می‌توانید ویدیوهای نظارتی را به‌صورت زنده مشاهده کرده و در هر زمان و مکان از طریق شبکه‌های Wi-Fi یا سلولی پخش کنید. اگر دستگاه آلارمی دهد، DMSS بلافاصله یک اعلان فوری برای شما ارسال خواهد کرد.

 

دریافت نسخه IOS

دریافت نسخه اندروید از پلی استور

دریافت نسخه اندروید از کافه بازار

دریافت نسخه اندروید از مایکت

امکانات DMSS

1. مشاهده زنده در لحظه: با این ویژگی می‌توانید ویدیوهای نظارتی زنده را از طریق دستگاه‌های تعریف شده، در هر زمان و مکان مشاهده کنید تا بهتر بتوانید امنیت محیط خانه خود را تامین کنید.

2. پخش مجدد ویدیو: شما می‌توانید رویدادهایی که برایتان مهم هستند را به سرعت بر اساس تاریخ و نوع رویداد پیدا کرده و ویدیوهای تاریخی مورد نظر را پخش مجدد کنید.

3. اعلان‌های فوری آلارم: انواع مختلف رویدادهای آلارم بر اساس نیاز شما قابل تخصیص می‌باشد. هنگامی که یک رویداد فعال شود، بلافاصله اعلان پیام دریافت خواهید کرد.

4. اشتراک‌گذاری دستگاه: می‌توانید دستگاه خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و به هر یک از افراد سطوح مختلف دسترسی و مجوزهای متفاوتی را اختصاص دهید. این قابلیت در بالا بردن امنیت و کنترل دسترسی‌ها کمک شایانی می‌کند.

5. هاب آلارم: امکان اضافه کردن انواع لوازم جانبی پیرامونی و سنسورها به هاب آلارم وجود دارد تا هشدارهایی برای سرقت احتمالی، نفوذ، آتش‌سوزی، آسیب آب و سایر شرایط ارائه دهد. در صورت بروز یک رویداد غیرمنتظره، DMSS می‌تواند بلافاصله آلارم‌ها را فعال کرده و اعلان‌های خطر ارسال کند. این امکان به شما کمک می‌کند که به محض بروز هر گونه شرایط ناخواسته، سریعاً از آن مطلع شده و اقدامات لازم را انجام دهید.

6. ارتباط تصویری: از طریق این ویژگی می‌توانید دستگاه‌های ارتباط تصویری را اضافه کنید تا بین دستگاه و DMSS تماس‌های ویدیویی برقرار کرده و اقداماتی مانند قفل و بازکردن انجام دهید.

7. کنترل دسترسی: با اضافه کردن دستگاه‌های کنترل دسترسی می‌توانید وضعیت فعلی درها را بررسی کرده و سوابق بازشدن آن‌ها را مشاهده کنید و همچنین امکان باز کردن درها از راه دور را داشته باشید. این ویژگی کنترل و نظارت بیشتر بر ورود و خروج افراد به محیط را فراهم می‌سازد.

تاریخچه تغییرات نسخه

Jun 21, 2024

1.99.801

fix bugs.

Jun 18, 2024

1.99.800

1. NVR zero channel display supported in account mode.
2. Event alarm messages support click-to-enlarge.
3. Coexistence of commonly used positions and favorite points pages in PTZ function.
4. New support for phone number registration in certain countries.
5. Remove USB information in XVR from the homepage display.
6. Optimize DMSS search logic: precise search changed to fuzzy search.
7. Add slider verification for phone number login.
8. Add interaction prompts for 2.4G/5G devices.
9. Add GPS activation reminder to the Bluetooth provisioning process.

Jun 8, 2024

1.99.712

1.fix iOS10 crash

2.fix the message subscription function under the account

May 13, 2024

1.99.711

bug fix.

سوالات متداول

در صورتی که دوربین نصب شده دارای میکروفون داخلی باشد، به منظور شنیدن صدای محیط تنها کافیست بعد از انتخاب کانال تصویر دوربین در نرم افزار انتقال تصویر داهوا از نوار مشکی پایین تصویر بروی آیکون بلندگو ضربه بزنیم. جهت قطع صدای دوربین، دوباره همین عمل را تکرار می‌کنیم.

اگر دوربین مورد نظر از نوع چرخشی و یا لنز قابل تنظیم باشد از قسمت پایینی نوار مشکی واقع در زیر تصاویر دوربین بروی گزینه دایره ای شکل جهت دار ضربه می‌زنیم. در منوی جدید امکان ارسال فرمان به دوربین وجود دارد.

به منظور تغییر کیفیت تصویر دوبین در نرم افزار انتقال تصویر داهوا از نوار مشکی پایین تصاویر دوربین بروی آیکون سمت راست بلندگو ضربه بزنیم. در صورت نیاز به مشاهده تصاویر با کیفیت بالا این گزینه باید بروی HD و برای نمایش تصاویر با کیفیت پایین SD را انتخاب می‌کنیم.

ابتدا کانال تصویر مورد نظر را انتخاب می‌کنیم. بروی قسمت Playback انتخاب می‌کنیم. زمان و تاریخ مورد نظر را وارد کرده و سپس تصویر ضبط شده قابل مشاهده است.

نرم‌افزارهای مشابه

پیمایش به بالا